تدبیرگران اطلس، پلی بین صندوق‌ ذخیرۀ فرهنگیان با بدنۀ آموزش و پرورش

 

به گزارش ادارۀ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ قائم مقام و عضو هیئت مدیرۀ شرکت فرآیند نوین فرهنگیان در نشست تبیین برنامه‌ها، اهداف و رویکرد جدید صندوق ذخیرۀ فرهنگیان گفت: صندوق ذخیرۀ فرهنگیان کشوریک میلیون و ششصد هزار عضو دارد و اگر ما فقط حقوق فرهنگیان را از طریق بانک سرمایه پرداخت کنیم و بیمه تکمیلی توسط شرکت بیمۀ معلم اجرا شود، در هر سال حدود ١۵ هزار میلیارد تومان پول به صندوق ذخیرۀ فرهنگیان وارد می‌شود و در نتیجه ارزش مالکانۀ سهام فرهنگیان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

محمدعلی امیری با ابراز خرسندی از حضور در استان بوشهر با ابلاغ سلام مدیران ارشد صندوق به فرهنگیان استان اظهار داشت: وجود یک‌دلی و همدلی در مجموعۀ ستادی آموزش و پرورش در استان بوشهر را بسیار زیبا دیدیم و بر این باور هستیم که هرجا مدیران ارزشی و ولایی در مصدر کارها قرار می‌گیرند، صمیمیت را در حوزۀ خود جاری می کنند و این رمز موفقیت آنها است.

امیری در تشریح ارکان صندوق ذخیرۀ فرهنگیان بیان داشت: صندوق ذخیرۀ فرهنگیان از چهار هلدینگ پتروفرهنگ، ساختمانی، سرمایه‌گذاری و تدبیرگران تشکیل شده که مجموعا حدود ۶۰ شرکت زیرمجموعه دارند‌.

ایشان یادآور شد: حدود ٩ هزار نفر از فرهنگیان استان بوشهر عضو صندوق ذخیرۀ فرهنگیان هستند که بیش از ٧٠ درصد آنها کف سهم‌الشرکۀ ١.١٢ درصدی دارند که امیدواریم ارتقا پیدا کند تا طبق اساسنامه در هنگام بازنشستگی در چهار آیتم (تمام مبلغ کسر شده با سود آن و سهم دولت با سود آن) به آنها پرداخت شود.

وی ابراز امیدواری کرد که سایر فرهنگیان استان بوشهر که جمعیتی حدود ۵ هزار نفر هستند هم عضو صندوق ذخیرۀ فرهنگیان با حد اکثرسهم‌الشرکۀ ۵ درصدی شوند.

قائم مقام و عضو هیئت مدیرۀ شرکت فرآیند نوین فرهنگیان در خصوص هلدینگ تدبیرگران گفت: هلدینگ تدبیرگران پلی است بین صندوق‌ ذخیرۀ فرهنگیان با بدنۀ آموزش و پرورش و مسئولیت امور اعضا و هم افزایی بین شرکت‌های صندوق را به عهده دارد و در هر استان یک نفر بازنشستۀ قوی و توانمند در ارتباطات برای تمشیت امور انتخاب شده است.

وی همچنین با بیان اهمیت وجود چشم‌انداز مناسب و آینده‌نگری در زمینۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه تاکنون ۷۳/۵ درصد عضو این صندوق‌اند، باید در این امر زمینه مناسب را جهت عضویت افراد بیشتری به این حوزه فراهم کرد.

آخرین اخبار هلدینگ

.
اسکرول به بالا