مجمع عمومی عادی سالیانۀ منتهی به31شهریور1402شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی زاگرس

 

در جلسۀ مجمع عمومی عادی سالیانه مطرح شد:

رشد بی‌سابقۀ ارائۀ خدمات باکیفیت و سودآوری شرکت زاگرس؛

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تدبیرگران اطلس، مجمع عمومی عادی سالیانۀ منتهی به31 شهریورماه 1402 شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی زاگرس در مورخ 16 آبان 1402 به ریاست دکتر داریوش خدادادی مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس و با حضور اعضای هیئت مدیرۀ شرکت زاگرس و نمایندگان سهامداران در سالن جلسات هلدینگ تدبیرگران اطلس برگزار شد.

در ابتدا گزارش عملکرد شرکت توسط سید ریاض‌الدین طباطبایی مدیرعامل شرکت زاگرس ارائه گردید.

مدیر عامل شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی زاگرس از رشد 83 درصدی سودآوری این شرکت در سال مالی 1402 نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: این شرکت از نظر تعداد اعزام زائر به عتبات عالیات به ویژه فرهنگیان، رتبۀ سوم را درکشور دارد.

سید ریاض‌الدین طباطبایی مدیر عامل شرکت زاگرس در گزارش هیئت مدیره به مجمع، ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده طی سال مالی مذکور، افزود: اقدامات این شرکت منجر به سود 73 میلیارد ریالی شد که نسبت به سود دورۀ مشابه سال مالی قبل، رشد 83 درصدی را نشان می‌دهد.

در ادامۀ این نشست، گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریورماه 1402 قرائت شد و پس از بحث و بررسی‌های لازم در رابطه با گزارش‌های مذکور صورت‌های مالی فوق به تصویب رسید.

همچنین دکتر داریوش خدادادی ضمن تشکر از مدیرعامل، هیئت مدیره و همکاران مجموعۀ زاگرس، به نکات راهبردی جهت پیشبرد کسب و کار شرکت در سال آتی اشاره کرد که اهم آن به شرح زیر هستند:

  • شناسایی ابزارها و مکانیزم‌های جدید تأمین مالی و جذب سرمایه
  • شناسایی کلیۀ حوزه‌های مرتبط با صنعت گردشگری و ورود به حوزه‌های جدید با در نظر گرفتن اولویت‌های استراتژیک شرکت زاگرس
  • توسعۀ پرتفوی شرکت با تأکید بر ورود به حوزه‌های جدید در صنعت گردشگری از جمله گردشگری سلامت
  • تأکید بر توسعۀ حوزۀ گردشگری سیاحتی خصوصاً جذب گردشگران خارجی
  • افزایش تعداد مشتریان شرکت با تغییر مدل‌های فعلی و تعریف مدل‌های جدید تأمین اعتبار جهت اعزام اقساطی اعضا به عتبات عالیات

 وی تاکید کرد ارائۀ خدمات گردشگری به فرهنگیان و اعضای صندوق می‌تواند در رضایت‌مندی آن‌ها تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

در پایان اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی برای دورۀ منتهی به 31 شهریور 1402 «گزارش مقبول» اعلام شد.

گفتنی است شرکت زاگرس از نظر تعداد اعزام زائر به عتبات عالیات، رتبۀ سوم را درکشور دارد و در حال حاضر پکیج‌های زمینی و هوایی این شرکت بر روی سامانۀ https://atabatorg.haj.ir از استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گیلان و برخی دیگر از استان‌ها قابل دسترسی است.

اسکرول به بالا