مراسم معارفۀ مدیر اداری، پشتیبانی هلدینگ تدبیرگران اطلس

 

 

در 36اُمین جلسه شورای مدیران هلدینگ تدبیرگران اطلس صورت گرفت:
مراسم معارفه مدیراداری، پشتیبانی هلدینگ تدبیرگران اطلس

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تدبیرگران اطلس، مراسم معارفۀ مدیر اداری، پشتیبانی در 36اُمین جلسۀ شورای مدیران هلدینگ با حضور دکتر داریوش خدادادی مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تابعۀ هلدینگ تدبیرگران اطلس برگزار گردید.

جلسۀ شورای مدیران هلدینگ در روز یکشنبه 15 بهمن ماه با بررسی امور جاری شرکت‌های تابعه، اقدامات انجام شده و بررسی راه‌کارهای پیشبرد موثرتر برنامه‌ها تشکیل شد.

در ابتدای این نشست، دکتر داریوش خدادادی فرارسیدن ایام دهۀ مبارک فجر و همچنین پیشاپیش فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام (ص) را شادباش گفت.

وی ضمن تبریک انتصاب محمدرضا باقری یکی از فرهنگیان باسابقه به عنوان مدیر اداری، پشتیبانی، از زحمات عباس روح نواز در بخش اداری، پشتیبانی که سال‌ها وظیفۀ راهبری این واحد را بر عهده داشت، قدردانی کرد.

در پایان مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس با اشاره به اینکه نیروی انسانی نقش مهمی در ارتقای جایگاه یک سازمان دارد، افزود: واحد اداری یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر سازمان است، از این رو فراهم کردن زمینۀ رشد کارکنان می‌تواند تاثیر مهمی در رسیدن موسسه به اهداف تعیین شده داشته باشد.

اسکرول به بالا