سفر یک روزۀ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﻫﻠﺪﯾﻨﮓ ﺗﺪﺑﯿﺮﮔﺮﺍﻥ ﺍﻃﻠﺲ به ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠﺎن غربی

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرآیند نوین فرهنگیان، ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﻫﻠﺪﯾﻨﮓ ﺗﺪﺑﯿﺮﮔﺮﺍﻥ ﺍﻃﻠﺲ، ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﺍﺭﺷﺪ شرکت ﻓﺮﺁﯾﻨﺪ ﻧﻮﯾﻦ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ و صدقی دبیر کارگروه ویژۀ ارزش مالکانه، در تاریخ ۹ بهمن ماه سال جاری، طی سفری یک روزه به میزبانی ادارۀ کل آموزش و پرورش استان ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠﺎن غربی، از این استان بازدید و با استاندار محترم و مسئولان آموزش پروش استان دیدار کردند.

در  بخشی از این سفر، جلسه‌ای با حضور دکتر داریوش خدادادی ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﻫﻠﺪﯾﻨﮓ تدبیرگران اطلس، دکتر مطهری ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ آموزش و پرورش استان و ﺩﮐﺘﺮ ﻣﻌﺘﻤﺪﯾﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ استان آذربایجان غربی برگزار شد و ظرفیت‌های استانی و امکان سرمایه‌گذاری مؤسسۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه آقای دکتر داریوش ﺧﺪﺍﺩﺍﺩﯼ مدیرعامل هلدینگ به همراه «صبح خیز» رئیس هیئت مدیره، «سلیمی» معاون امور استان‌ها، اعضا و کسب و کار شرکت فرآیند نوین فرهنگیان و «ﺻﺪﻗﯽ» ﺩﺑﯿﺮ ﮐﻤﯿﺘۀ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﻣﺎﻟﮑﺎﻧۀ مؤسسه در نشستی ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ، ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﻧﻮﺳﺎﺯﯼ، ﺭﺋﯿﺲ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ استان ﻭ ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﭘﺮﻭﺭﺷﯽ ﻭ برخی دیگر از ﺭؤﺳﺎی ﻣﻨﺎﻃﻖ، حول محورهای جذب نیروهای جدید، ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﺭﺻﺪﺳﻬﻢ‌ﺍﻟﺸﺮﮐﻪ، تشریح برنامه‌های ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌گذﺍﺭﯼ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺫﺧﯿﺮۀ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ و همکاری برای تأمین ﺗﺠﻬﯿﺰﺍﺕ ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺖ‌ﻫﺎﯼ ﻭﺍﺑﺴﺘۀ مؤسسه گفت و گو کردند.

همچنین ﺻﺪﻗﯽ ﺩﺑﯿﺮ ﮐﻤﯿﺘۀ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﻣﺎﻟﮑﺎﻧﻪ، در خصوص ﺍﺭﺯﺵ ﻣﺎﻟﮑﺎﻧﻪ که ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻣﺆﻟﻔﻪ‌ﻫﺎﯼ ﻭﺍﺭﯾﺰﯼ سهم، ﺳﻬﻢ ﺩﻭﻟﺖ، ﺳﻮﺩهای حاصل از عملکرد صندوق، ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻋﻀﻮﯾﺖ و ﺷﺎﺧﺺ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰﯼ محاسبه شده است، توضیحاتی به حاضرین در جلسه ارائه کرد و پاسخ‌گوی سوالات آنها در این خصوص بود.

در پایان این نشست رؤسا و حاضرین در جلسه پیشنهادها و انتقاداتشان را مطرح کردند و پاسخ‌های مربوطه توسط نمایندگان شرکت به آنها ارائه شد.

گفتنی است در حاشیۀ این سفر ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﻫﻠﺪﯾﻨﮓ ﺗﺪﺑﯿﺮﮔﺮﺍﻥ ﺍﻃﻠﺲ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ شرکت ﻓﺮﺁﯾﻨﺪ ﻧﻮﯾﻦ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ با همراهی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و مدیرکل نوسازی استان، از پروژۀ تالار فرهنگیان ارومیه بازدید کردند.

اسکرول به بالا