جلسۀ مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به31 شهریورماه 1402 شرکت پژوهش و نوآوری

 

در جلسۀ مجمع عمومی عادی سالیانۀ منتهی به31 شهریورماه 1402 شرکت پژوهش و نوآوری مطرح شد؛

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تدبیرگران اطلس، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به31 شهریورماه 1402 شرکت پژوهش و نوآوری در مورخ 10 آبان 1402 با حضور اعضای هیئت مدیره و نمایندگان سهامداران در ساختمان مؤسسۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدا گزارش عملکرد شرکت توسط دکتر کاظمی مدیرعامل شرکت ارائه گردید.

دکتر علی کاظمی بیان کرد از جمله برنامه‌های شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی عبارت‌اند از:

  • ضرورت ورود اقتصاد دیجیتال به مؤسسۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان به جهت سودآوری
  • همکاری با اپراتورهای مخابراتی و شرکت‌های ارائه دهندۀ زیرساخت ارتباطات و پهنای باند
  • ورود به فناوری جدید زنجیرۀ بلوکی (Block Chain) و در اختیار گرفتن دانش تخصصی در این حوزه
  • ورود به فناوری نئو بانک
  • راه‌اندازی زیرساخت ارسال و دریافت پیام کوتاه انبوه
  • راه‌اندازی سرویس ویدئوی درخواستی  (VOD)
  • سوپراپلیکیشن فرهنگیان با هدف ایجاد خدمات متنوع و مختلف آنلاین برای جامعۀ فرهنگیان
  •  تعریف، تولید و پیاده‌سازی برخی از پروژه‌ها مانند سامانۀ کُدال داخلی مؤسسه، سامانۀ برنامه و بودجه، سامانۀ هوش تجاری، سامانۀ مناقصات، سامانۀ مدیریت امور حقوقی و دعاوی و … در راستای تحول دیجیتال موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

در ادامۀ این نشست، گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریورماه 1402 قرائت شد و پس از بحث و بررسی‌های لازم در رابطه با گزارش‌های مذکور صورت‌های مالی فوق به تصویب رسید.

همچنین دکتر داریوش خدادادی مدیر عامل هلدینگ تدبیرگران اطلس با اشاره به فراهم کردن بستر آموزش به صورت دیجیتال، افزود: امروزه با توسعۀ دنیای دیجیتال و استفاده از اینترنت تقریبا می‌توان گفت بیشتر کارهای انسانی سمت‌و‌سوی اینترنتی و غیرحضوری به خود گرفته است. اقدامات غیرحضوری ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارند که باعث افزایش سرعت در انجام کارها و بهبود کیفیت و سطح زندگی می‌شوند. آموزش الکترونیکی و آنلاین یکی از روش‌های آموزشی بسیار پرکاربرد و مطلوب در دنیا است.

وی افزود: راه‌اندازی سامانۀ تلویزیون اینترنتی (IPTV) برای مؤسسه سبب می‌شود قابلیت اتصال به تمام سیستم‌های تحت شبکه و هوشمند فراهم شود و مخاطبان به انواع محتواهای ویدئویی دسترسی داشته باشند که این مهم گامی در جهت شفاف‌سازی هرچه بیشتر است.

 دکتر خدادادی از میزان اثرگذاری یک تبلیغ در ذهن مخاطب گفت و با تاکید بر ورود به بستر تبلیغات در اقتصاد دیجیتال، پیشنهاد  کرد از این راهکار به منظور  تبلیغات کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها می‌توان  بهره برد.

در پایان برای سال مالی منتهی به31 شهریورماه 1402، مؤسسۀ حسابرسی «وانیا نیک تدبیر»به عنوان حسابرس اصلی و بازرس قانونی شرکت و مؤسسۀ حسابرسی «اصول‌نگر آریا» به عنوان بازرس علی‌البدل و همچنین روزنامۀ ایران به عنوان روزنامۀ کثیر‌الانتشار شرکت برای درج آگهی انتخاب شد.

اسکرول به بالا